Blog
Hogyan tudsz azonnali marketingeredményeket elérni válság idején erőforrás és szaktudás nélkül?
SEHOGY.
A kaszinó-effektus (és ez miért jó neked)
A mindennapjaink tele vannak drogokkal, függőséget okozó dolgokkal. Az elfogadott függőségek közé tartozik a cukor, kávé, alkohol, cigaretta, kaszinózás és a közösségi média. Mi köze van az Instagramnak a szerencsejátékhoz? Nagyon is sok. Az alkalmazást úgy tervezték...
Így keresünk Google-ben a koronavírus kirobbanása óta
Az utóbbi hetekben teljesen megváltozott az életünk, ami a Google keresési szokásainkra is kihat. Az emberek érzelmeit, félelmeit, központi problémáit már nem csak a körülöttünk lévő ismerősök, barátok alkotta buborékból lehet felmérni, hanem objektíven is. A...
FlowCast XV. rész – Hogyan marketingezz 0 forintból?
Ha most indulsz a vállalkozásoddal, könnyen előfordulhat, hogy szó szerint 0 forintod jut marketingre. Nincs pénzed hirdetni, nincs pénzed weboldalt készíttetni, vagy drága hírlevélszoftvert fizetni - mi is jártunk ebben a cipőben. A legújabb FlowCast adásban arról...
Flowcast XIV. rész – Mennyibe kerül Facebookon hirdetni? (élő példákkal)
Gyakran kérdezik ügyfelek, és gyakran kérdezitek Ti is üzenetben, hogy mégis mennyibe kerül egy Facebook hirdetés elindítása? A Flowcast XIV. adásában erről szeretnénk nektek beszélni... Számokról, melyekről nem beszél senki sem túl nyíltan. Annyit elárulunk, hogy...
Flowcast XII. rész – Piackutatatás akár tőke nélkül, avagy hogyan ne indítsd el vakvágányon a céged
Piackutatást végezni nem kötelező, de erősen ajánlott, hisz ez az alapja egy vállalkozásnak, vagy egy kampánynak. Ha nem tudod, mi az, amit a piac szeretne akkor be kell látnod, hogy túl sok értelme nincs nekilátni semminek, mert nem fogod tudni, hogy egyáltalán meg...
Flowcast XI. rész – Instagramozz milliók nélkül sikeresen cégként!
A Flowcast ezen adásában arról fogunk beszélni, hogy hogyan futtass fel egy Instagram, vagy Facebook oldalt akkor is, ha nincsenek millióid! Hisz alapvető hozzáállásunk, hogy értéket adunk, hogy értéket kaphassunk. Miért kell akkor is ott lenned a közösségi médiában,...
Flowcast X. adás – Hogyan hackeld meg az Instagram algoritmusát?
Milyen témában ér meg akár több tízezer forintot egy kattintás? Mi az az UGC (User generated content) és hogyan tudod ITTHON is felhasználni? Hogyan menedzselj le egy teljes Instagram kampányt? A Flowcast X. adásában segítséget nyújtunk számodra abban, hogy hogyan...
Kiszámolom neked, megéri-e kiszervezned a Facebook hirdetések kezelését
Amikor nekiállsz Te vagy nekiállunk mi hirdetni az ügyfeleinknek, akkor a legfontosabb tisztázandó kérdés, hogy mekkora megtérülés lesz, és hogyan. A Facebook hirdetés akkor működk jól, amikor legális pénznyomtatásként funkcionál, tehát beteszel 1 Ft-ot, és kijön...
Flowcast IX. rész – Instagram: Hogyan használd cégként, hogyan hozd ki belőle a maximumot?
Hogyan használd, hogyan vidd sikerre cégként az Instagramod? Erről beszéltünk a FlowCast IX. adásban. Habár ezzel az adással egy konferenciát is meg lehetne tölteni szakmai tartalom tekintetében, ezt megpróbáltuk egy adásba belesűríteni. Bemutatunk minden olyan fontos...
Az About You kampány motorházteteje alatt (számokkal!)
Láttad? Láttad. Nem az a kérdés, hogy láttad-e, hanem az, hogy mennyiszer. Ha Te is vállalkozó vagy, akkor biztosan pörögnek a dollárjelek a szemed előtt, amikor már 3 óriásplakáton 5 Youtube hirdetésben, 10 Facebook/Instagram hirdetésben és még a buszmegállóban is...
Instagram hirdetés készítése lépésről lépésre
Napról napra növekszik a legnagyobb közösségi oldal ( Facebook ) kistestvérének népessége: Lassan már több, mint 3 millió magyar felhasználója van az Instagramnak. A platform épül szépül, egyre több funkció elérhető, 2019-ben is rengeteg újdonsággal jött elő...
Facebook csoportok: miért legyen csoportod és hogyan hozd létre?
Biztos tagja voltál már legalább egy Facebook csoportnak, viszont lehet, nem fordult eddig még meg a fejedben, hogy te is létrehozz egyet... főleg nem üzleti célból. Pedig igazán megfontolhatnád! Plusz értéket adhatsz a csoportok által! A legnagyobb különbség a...
Legyen a Te vállalkozásod is jelen Instagramon! I Céges Instagram készítése
Az Instagram belső mérés alapján állítja, hogy 2017-ben... már több, mint 25 millió üzleti profit találhattunk meg a platformon, és több mint 2 millióan használták ezt hirdetési célokra. Miért fontos, hogy te is ott legyél? Több, mint 200 millió felhasználó naponta...
A világrekorder Instagram lájkszám megszerzésének titka
A cikk elején szeretném lelombozni mindazokat, akik azt gondolják, hogy gyorsan lehet valód követőket szerezni, például néhány hét alatt lehet 100.000 követőt szerezni. Ez nem így működik, úgyhogy ha az örök élet titkát, vagy valami csodaszert és egyéb ilyeneket...
Hogyan hozz létre Facebook oldalt? 6 egyszerű lépés, ami segítségével ismertebbé teheted vállalkozásod!
Ingyen ismertebbé tenni a vállalkozásod? Nem lehetetlen, sőt! Mire lesz ehhez szükséged? Csupán egy üzleti Facebook oldalra. Napjainkban elengedhetetlen az online jelenlét és az ezen történő kommunikáció. Miért fontos, hogy jelen legyél mondjuk a közösségi média egyik...
Facebook hirdetések ára 2020 (frissítve) – Mennyibe kerül hirdetni a Facebookon?
A Facebook hirdetések ára folyamatosan, hónapról hónapra, és évről évre változik - éppen ezért, ha nem adsz fel napi szinten hirdetéseket, valószínűleg szeretnéd tudni, hogy mennyibe kerül a legnagyobb közösségi oldalon hirdetni - vagy egyáltalán mennyivel érdemes...
Flowcast VIII. rész – Interjú Nórival (különkiadás)
Az előző Flowcast tematikáját folytatva a legújabb interjú Nórival készült. A riportból megtudhatjátok, hogy miként lett Nóri terméktervezőből marketinges, mi volt az első "éles" projektje, mi a legkedvesebb dolog számára a marketingben, sőt, azt is, hogy mi a három...
TOP Instagram változások 2019 első felében
Vállalkozóként akár Te viszed a marketinged, akár nem, mindenképp érdemes képben maradni a legfrissebb változásokról a közösségi oldalakon - hiszen jelenleg itt tudod elérni a vásárlóidat, potenciális érdeklődőidet. Ha nem Te viszed a marketinged, akkor azért, hogy...
Flowcast VII. rész – Interjú Marcellel (különkiadás)
Az elmúlt héten egy rendhagyó adást forgattunk le: mivel sokan kérdeztétek, hogy kik vagyunk mi, honnan jövünk és miért foglalkozunk a marketinggel, ezért úgy döntöttünk, hogy készítünk egy-egy interjút egymással. A Marcellel készült interjúból megtudhatjátok, hogy...