A Marketingflow podacastjében, a Flowcastban arról fogunk beszélni, hogy “Hogyan legyen tartalmad, akkor is ha van egy rakás kifogásod?” Gyakorlatias tippek, hogy beleférjen az idődbe akkor is, ha lehetetlennek tűnik. Tartalmat akkor is tudsz gyártani (és kellene is), ha:
- nem értesz hozzá
- nincs rá időd
- a céged nem érdekes (szerinted)
Mindezekre (és még sok másra) választ kapsz a Flowcast II. részében.
Inkább néznél minket? Íme a videó =)
Gyűjts ötleteket a témához illeszkedő cikkeinkből is! Itt arról írunk, hogy hogyan tudsz kevés anyagból sok tartalmat létrehozni, míg itt az Instagram-posztok csínját-bínját mutatjuk be, hogy többé ne legyen kifogás a tartalomgyártás ellen az, hogy “unalmas a céged”.

4 éve segítek vállalkozásoknak kihozni a bennük rejlő potenciált online marketing eszközök segítségével. Akár marketingstratégiai témában, akár “hova kattintsak a Facebook hirdetéskezelőben” jellegű problémád van, számíthatsz rám, mert nem csak beszélek arról, hogy milyen lehetőségek vannak számodra, hanem nap mint nap használom is ezeket az eszközöket.